Home      Zajęcia dla dorosłych      Fitness dla dorosłych
 


 
 

Oferta zajęć FITNESS dla osób dorosłych


Fitness to przede wszystkim świetny sposób na odzyskanie kondycji, wymodelowanie sylwetki czy też zrzucenie zbędnych kilogramów i spalenie tkanki tłuszczowej. To wszystko w rytmie muzyki i pod opieką instruktora. Różnorodność zajęć  które prowadzę na pewno pozwolą wybrać odpowiednią formę treningu dla każdej osoby.


 
Proponowane zajęcia to:
 


ĆWICZENIA DLA DOJRZAŁYCH;

Aby zacząć ćwiczyć nie musisz mieć wyrobionej przez lata kondycji. Nie przepadałaś za sportem i grami zespołowymi na szkolnym W-F? Nic nie szkodzi. Teraz możesz odkryć ćwiczenia fitnessowe, indywidualne lub w grupie i wybrać taka formę, która będzie sprawiać Ci przyjemność.

Mocniejsze bicie serca, czyli praca układu sercowo – naczyniowego oraz przyspieszony oddech w trakcie ćwiczeń powodują, że do wszystkich narządów , tkanek i mięśni dociera więcej tlenu. Pamiętaj, że Twoim zadaniem jest poprawić kondycję całego organizmu, a skutkiem ubocznym będzie zgrabniejsza i jędrniejsza sylwetka. Racjonalne podejście do wysiłku, dobór jego intensywności i właściwej dla Ciebie formy pozwoli Ci zapobiec ryzyku chorób serca i układu krążenia.

TBC ; trening ten to połączenie ćwiczeń wzmacniających powtarzanych wielokrotnie i prostej choreografii. Zajęcia te poprawiają wydolność, przemianę materii, przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej, jak również polepszają koordynację. Już po kilku treningach zauważysz poprawę wyglądu swoich pośladków, ud, brzucha i biustu.

 
ABT; to rodzaj zajęć skoncentrowanych na dolnych partiach ciała, czyli zestaw ćwiczeń na brzuch, a także pośladki i uda. Regularne uczestnictwo w zajęciach przekłada się na wyrzeźbione mięśnie brzucha, jędrne pośladki i smukłą sylwetkę.


      SEXY DANCE ; są to zajęcia choreograficzno-taneczne dla wszystkich kobiet, które pragną poczuć się wyjątkowo, uwodzicielsko i seksownie. Celem zajęć jest uelastycznienie ciała oraz nauka panowania nad nim. Subtelność ruchów wykonywanych w czasie zajęć pozwoli Ci odkryć wszystkie drzemiące w Tobie pokłady kobiecości. Spalanie kalorii i świetna zabawa podczas zajęć gwarantowana!


STRETCHING
; są to ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Ćwiczenia te poprawiają koordynację, ukrwienie i elastyczność stawów. Stretching można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania

 


DANCE AEROBIC ; jak sama nazwa wskazuje jest to zestaw ćwiczeń, które mają coś wspólnego z tańcem. Odchudzanie poprzez taniec jest stosowane od dawien dawna. Dance aerobik pozwala nie tylko na poprawienie krążenia, ale również i na poprawienie kondycji oraz koordynacji ruchowej, a także na spalenie zbędnych kilogramów oraz poprawienie koncentracji i samopoczucia. Dzięki połączeniu ćwiczeń aerobicznych z tańcem można świetnie rozładować stres oraz emocje. Ten typ aerobiku kształtuje głównie mięśnie nóg i pleców i jest przeznaczony dla osób niezależnie od wieku czy płci.

Czas trwania: 45-60 min.

Zajęcia prowadzone w formie grupowej.

 Instruktor: Karolina Nietubyć





 
 
 
 
Wspierane przez Hosting o12.pl